day eleven at Sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van bramsk - WaarBenJij.nu day eleven at Sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van bramsk - WaarBenJij.nu

day eleven at Sheffield

Door: Bram Knippers

Blijf op de hoogte en volg

22 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Dag 11

Vandaag moesten wij extra vroeg opstaan om naar Chesterfield te gaan om daar vervolgens om half 9 les te geven aan 250 basisschool kinderen.
Ik hou het kort ik heb anderhalf uur heen ge reist om vervolgens 3 uur daar te moeten wachten op de kinderen en ik had al een erge hoofdpijn.

Dus ja wat doe ik, ik ga weer lekker anderhalf uur terug want ik ga niet 3 uur wachten en mij kut voelen met vervolgens 250 kinderen die mij om de kop vliegen.

Toen ik thuis kwam ging ik op bed liggen en dat was de rest van mijn dag.

Dit was dag 11

  • 22 November 2017 - 22:51

    Dorris:

    Dat was te verwachten ... zorg goed voor je lijf en je gezondheid!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 November 2017

day fourteen at Sheffield

25 November 2017

day thirteen at Sheffield

25 November 2017

day twelve at Sheffield

22 November 2017

day eleven at Sheffield

21 November 2017

day ten at Sheffield

Actief sinds 09 Okt. 2017
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 4806

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: