day ten at Sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van bramsk - WaarBenJij.nu day ten at Sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van bramsk - WaarBenJij.nu

day ten at Sheffield

Door: Bram Knippers

Blijf op de hoogte en volg

21 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Dag 10

Vandaag brak ik alweer iemands neus...
nee grapje.

Vandaag zijn wij eerst in de ochtend naar school gegaan om een les te krijgen buiten van 2 meiden uit onze klas.
als les hadden ze een warming up van zo'n 5 a 10 minuten en daarna een partijtje doen met 3 teams 3 goals en 2 ballen.
Elk team tegen elkaar en het team dat het meest scoorde en het minste tegen werd gescoord won.
Natuurlijk won mijn team tja wat moet ik zeggen haha.

Na het halfuurtje voetballen gingen wij met de klas naar de ice hockey arena waar wij laatst ook waren.
Daar mochten wij eerst een uur voor ons zelf schaatsten en daarna 1 uur curlen.
Ik vond het leuk maar niet echt zo van oké laten we dit nog een keer doen.

Het schaatsen ging mij gemiddeld af omdat de laatste keer dat ik heb geschaatst 6 jaar geleden was ofzo en ik maar 1 uurtje de tijd had om het weer te leren.

Het curlen was wel interessant... ik won alweer van de 4 teams :p
Geen idee waarom maar vandaag had ik veel gelukt met activiteiten.

Na de 2 uur op het ijs mochten wij gaan en Koen en ik besloten de bus te pakken die vorige keer niet kwam omdat het nu eerder was.

Koen en ik gingen eerst naar de Subway om wat te eten en daarna naar de halte te gaan.
Toen wij bij de halte aan kwamen zagen wij ineens dat we dus bus net met 10 minuten hadden gemist en hij ineens maar om het uur ging daar rond deze tijd.
Dit hadden wij totaal niet verwacht omdat op elke andere plek in Sheffield rond deze tijd de bussen altijd om de 20 minuten gaan.

Dus ja.....
Wij moesten maar weer een lopen hé :/
Wij liepen 50 minuten lang voordat wij weer bij een halte kwamen
(En ja dit keer wisten wij de weg)
En gingen daar wachten op de bus die over 10 minuten zou moeten komen.
Nou raad eens.
HIJ KWAM WEER EENS NIET.
30 minuten gewacht en geen bus.
dus ja wij gingen maar weer eens lopen.

Na in totaal anderhalf uur te hebben gelopen heuvel opwaarts kwamen wij eindelijk aan bij ons gast gezin en gingen meteen door vermoeidheid naar onze kamer waarbij het kindje ons volgden.
Ik speelden een paar potjes kaarten met hem.
raad eens?
precies ik won.
vandaag had ik eigenlijk een lot kaartje moeten kopen maar ja.

Na 20 minuten gingen wij eten en daar kregen wij hele lekkere burgers.
met brood en al.
Een veggie voor mij en een arm dier voor Koen.

Na het eten rusten wij nog even uit en speelden nog wat met het kind voordat wij om 7 uur naar de fitness waar wij zooooooo erg moe waren dat wij daar een pre workout moesten kopen om te kunnen functioneren.
Bij mij kickten hij in na 15 minuten dus ik kon lekker met energie trainen.
Bij Koen... haha pas na de training.
Echt we liepen naar buiten en ineens begon hij te springen.
Zijn training ging echt slecht omdat hij bij hem niet in kicken en bij mij wel dus toen wij terug liepen moest hij een paar sprintjes trekken en thuis 30 push ups voordat hij wat kalmeerden.
Zelfs nu 1 uur na dat wij terug zijn springt hij nog en ik ben helemaal kapot.

Toen wij thuis kwamen deden we de dingen zoals normaal huiswerk
(dit dus) en douchen.
You know?

Dit was dag 10

tot morgen.

  • 21 November 2017 - 23:24

    Dorris:

    Wat is dat voor naar drankje? Erg ongezond!!! Na 5 uur sporten en lopen is het toch een keer genoeg?!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 November 2017

day fourteen at Sheffield

25 November 2017

day thirteen at Sheffield

25 November 2017

day twelve at Sheffield

22 November 2017

day eleven at Sheffield

21 November 2017

day ten at Sheffield

Actief sinds 09 Okt. 2017
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 4793

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: