day nine at Sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van bramsk - WaarBenJij.nu day nine at Sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van bramsk - WaarBenJij.nu

day nine at Sheffield

Blijf op de hoogte en volg

20 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Dag 9
Vandaag op school kregen wij een opdracht om de stad in te gaan voor anderhalf uur met een pen en de opdracht om een selfie te maken.

De bedoeling was om met de pen te ruilen voor andere objecten zodat de gene die met het beste voorwerp na anderhalf uur terug kwam zou winnen.
Wat ook werd gezegd was dat de selfie die het meest gaafs was ook werd mee gerekend in de scoren.

Koen en ik focusten ons meer op de selfie en gingen eerst naar het dak van een 6 verdiepingen gebouw waarop wij het dak een selfie maakten.
Na dit zag ik een heuvel van 200 meter hoog en besloot samen met Koen daar naar de top te lopen zodat wij de hele stad konden zien.

Onderweg op de helft van de heuvel was een hele oude begraaf plaats met graven van 150 jaar.
Het gekke was nog wel dat niets daar werd onderhouden erg zonden en ik begrijp niet dat nog niemand daar iets aan heeft gedaan, schandelijk gewoon.

Een maal boven maakten wij de selfie met een helder zicht.
Wij konden kilometers ver kijken best een goede foto...alleen niet het gezicht.
Wij zagen nog een plek die war hoger lag ongeveer 50 meter en om daar te komen moesten wij door een klein stukje stad.
Terwijl wij door die stad liepen zagen wij iemand met een stoel en vroegen wat hij daar mee ging doen.
De man zei dat hij hem ging weg gooien en daarop wisten wij het wel we gaven hem de pen en liepen weer terug naar de school omdat de tijd bijna op was.

Eenmaal terug hadden Koen en ik de bijzonderste foto maar ja vriendjes politiek wint het weer want de winnaar was een jongen geworden die een foto had gemaakt met een fucking auto en een roos aan de lerares gaf.
ROC.

Na dit gingen wij met de hele klas naar Sheffield United en daar kregen wij een korte rondleiding van het trainings veld en een uur training.
Ik ga niet op de training in maar ik brak bijna iemands neus.
Ik moest 1 v 1 tegen hem en hij viel waardoor ik over hem viel, ik gleed over zijn rug naar zijn hoofd waarin hij nu al op zijn knieën zat en ik landen op zijn hoofd.
Hij had zijn gezicht naar de grond dus toen ik op zijn hoofd landen kwam zijn leus vol op de grond.

Om een lang verhaal kort te houden.
Hij is naar het ziekenhuis gegaan en uiteindelijk was er niets aan de hand alleen een paar sneeën in zijn gezicht.
Ik kreeg maar een klein beetje shit van de klas...
Mijn klas kennende had ik het veeeeeellllllll erger verwacht.

Na de training mochten wij naar huis en dat deden Koen en ik ook meteen.
Wij waren om 2 uur klaar met de training en waren pas om half 6 thuis.
wij waren 3 en een half uur onderweg omdat het verkeer zo erg was en normaal zouden we er maar ander half over doen gewoon 2 uur extra.

Eenmaal thuis aten wij avond eten en speelden een uurtje met het kind.
Om 7 uur gingen Koen en ik sporten tot 9 en thuis zaten we wat en maakten onze blogs.

Dit was dag 9

  • 21 November 2017 - 03:48

    Dorris:

    Gave opdracht! Ben benieuwd hoe het verder gaat want je verhaal stopt ineens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 November 2017

day fourteen at Sheffield

25 November 2017

day thirteen at Sheffield

25 November 2017

day twelve at Sheffield

22 November 2017

day eleven at Sheffield

21 November 2017

day ten at Sheffield

Actief sinds 09 Okt. 2017
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 4797

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: