day two at Sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van bramsk - WaarBenJij.nu day two at Sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van bramsk - WaarBenJij.nu

day two at Sheffield

Door: Bram Knippers

Blijf op de hoogte en volg

14 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Dag 2 is begonnen en dat begon met het ontbijt.
als ontbijt at ik toost met jam en praten gezellig met het gezin.

Na het ontbijt ging ik naar de bus halte die 2 minuutjes lopen van het huis is en dacht ik dat hij over 8 minuten zou komen maar blijkbaar kwam hij pas na 28 minuten dus de app waarop wij dat hadden gezien klopte niet.
dit maakten uiteindelijk niet uit omdat ik nog steeds lekker op tijd kwam maar wel raar...

Op school kregen wij een opdracht die wij moesten voorbereiden voor volgende week aan een groep van acht maar daar kom ik dan wel weer op.
Ook hebben wij een fit test gekregen waarbij wij zo veel mogelijk push ups moesten doen in 1 minuut en zo veel mogelijk sit ups in 1 minuut.
Er was ook een piepjes test waarbij in plaats van dat het langzaam op bouwt het ineens al vanaf het eerste piepje rennen is.
Ik Kan je zeggen dit was niet goed voor ons om een eerste indruk achter te laten.
Ook waren er meiden die een opleiding deden waarbij ze moesten masseren en zei moesten ons leren hoe we een kuit moesten masseren.
de kinderachtige Nederlanders die wij zijn gingen we natuurlijk na 1 minuut serieus doen lekker meppen op die benen hahaha.

Wij kregen ook nog een kort uitleg over de school waar de lokalen waren en we gingen een pas foto maken voor het binnen komen van de school.
door de angst voor terrorisme moeten wij door een poort heen waar door je alleen kan komen als je in het systeem staat van de school, dus er zijn alleen leerlingen in de school en niemand die er niets te zoeken heeft.

Zoals je misschien al door hebt doe ik veel met Koen samen maar wij zaten niet bij elkaar in het gezin.
Ik ga niet te diep in op de details maar wij zorgden er voor dat Koen bij mij zou komen voor de aankomende 2 weken en vanaf nu komt koen wat meer in het verhaal terug doordat hij nu bij mij is en ik niet meer alleen ben.

Wij aten die avond samen met het gast gezin gezellig en zaten even op de bank tot 8 waarna Koen en ik ons huiswerk gingen maken tot 10 en daarna slapen.

Dit was dag 2.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 November 2017

day fourteen at Sheffield

25 November 2017

day thirteen at Sheffield

25 November 2017

day twelve at Sheffield

22 November 2017

day eleven at Sheffield

21 November 2017

day ten at Sheffield

Actief sinds 09 Okt. 2017
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 4799

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: