day twelve at Sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van bramsk - WaarBenJij.nu day twelve at Sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van bramsk - WaarBenJij.nu

day twelve at Sheffield

Door: Bram Knippers

25 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Dag 12

Vandaag op school hebben wij onze euro pas gemaakt voor de subsidies.
Na dit deden wij een jacht spel.
de regels waren:
2 mensen moeten gevonden worden door 3 andere.
De 2 mensen die gepakt moeten worden krijgen 5 minuten voorsprong en moeten om de 5 minuten hun locatie sturen naar de andere 3.
De 2 renners mochten door de hele stad zolang ze binnen 1 uur weer terug op school waren en zij mochten geen vervoer gebruiken.

Ik zat bij Koen, Sam mijzelf en nog 2 andere waarvan ik de naam niet ken.
Koen en ik werden gekozen als renners zonder overleg maar dit vonden wij niet erg en dachten er niet verder over na omdat wij het sws al wouden zijn en Sam in de groep zat waarvan wij dachten dat hij aardig was dus er niets achter zou zitten.

Koen en ik deden ons best om een leuke route te maken door de heuvels met gave routes en stuurde onze locaties.
Wij liepen een route waarin wou hun zouden moeten zien en horen maar wij hoorde ze steeds niet en zagen niets.
Na 20 minuten dachten wij dat ze niet achter ons aan kwamen en gingen terug naar school.
toen ineens stuurde zij dat ze nog op de heuvel waren en wij onze locaties moesten sturen.

Dus verward liepen wij terug naar de heuvel waar maar 1 route heen was.
wij dachten nu bijna zeker te zijn dat hun ons gewoon niet hadden gevolgd dus wij stuurde een locatie op waar in hun makkelijk binnen 5 minuten hadden kunnen zijn van hun zogenaamde locatie en wij wachten daar dus 5 minuten.
Met hoop dat hun ons niet hadden bedrogen wachten wij daar en ze kwamen niet dus boos liepen wij terug naar school waar wij de laatste 15 minuten wachtte en hun pas aankwamen 10 minuten na het was afgelopen.

Ik vroeg nog aan Sam wie ik vertrouwde, 1 van de weinige in mijn klas. eigenlijk de enige behalve Koen en ik vroeg of zij ons wel hadden gevolgd en hij zei nee dus hun hadden ons opzettelijk laten lopen met de gedachten dat ze achter ons aankwamen en zei gingen gewoon naar een MC Donalds.
ik werd boos en zei dat als zei niet achter ons aan wouden komen het ook gewoon hadden kunnen zeggen en dan was het goed geweest inplaats van ons zo veel te laten lopen.
Hun reactie: Ja had gekund.

Je ziet soms op sociaal media langs komen:
Vertrouw niemand want je weet niet of het een wolf in schapen kleren is.
Dit geld voor mijn hele klas...

De reden waarom mensen zo tegen ons doen is omdat wij niet die schreeuwde rot kinderen zijn in de klas die alles ophouden en mensen afleiden.
Omdat wij normaal doen en niet met de kudden mee gaan worden wij buiten gesloten en gebeurd zoiets sneller als bij een schaap dat mee loopt en niet voor zich zelf kan leven.

Eff een lesje over mijn klas.

Na de zogenaamde ''jacht'' gingen Koen en ik naar huis waar wij de hele dag niets hebben gedaan lekker een keertje relaxen, ontspannen.

Dit was dag 12

• 25 November 2017 - 15:01

Dorris:

Bah, wat flauw van die kinderen om het spel zo te saboteren. Weten de docenten hiervan? Jullie hebben je rust wel verdient!