day six at Sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van bramsk - WaarBenJij.nu day six at Sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van bramsk - WaarBenJij.nu

day six at Sheffield

Door: Bram Knippers

Blijf op de hoogte en volg

17 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Dag 6
vandaag gingen wij erg vroeg opstaan om 6 uur al en vertrokken om half 7 met de bus naar het station richting de ''Ingle gym''
dit is de beste boks school van heel Europa met meer als 60 kampioenen die daar vandaan komen.

Ik zweer als het niet tegen mij werd gezegd toen we er liepen was ik er voorbij gelopen het ziet er ECHT HELEMAAL niet uit als een boks school.
van binnen is het ook HEEL erg oud...maar het is wel alles wat je nodig hebt.

Om 9 uur in de ochtend begonnen wij met onze training van oud lichtgewicht wereld kampioen ''Junior Witter''
deze training was maar 1 uurtje lang maar serieus de zwaarste training die ik ooit in mijn leven heb gehad.
Je kon het voor je zelf erg makkelijk maken maar ik wou dat niet doen ik wou ze graag laten zien wat ik kon en ik ging zo hard dat ik 1 bijna flauwviel en 2 ik had een bloed smaak in mijn mond.
MAArrrrrrr ik vond het wel leuk ik vind het leuk om zo hard te trainen ik viel bijna neer op de grond met een lag op mijn gezicht :)

Na het trainen bleef ik smane met de 3 andere beste kinderen van mijn groep om te kijken naar een profisionele bokser die over 2 weken een wedstrijd had en aan het sparren was in de ring.
Op een gevenmoment vroeg de trainer of 1 van de meisjes die ook waren gebleven om te kijken even met hem wilde sparren.
De meiden moesten hem proberen te raken in het gezicht of waar dan ook op het boven lichaam en hij mocht alleen ontwijken.
ik kan je zeggen zij sloeg hem een paar keer goed in het gezicht.

De trainer vroeg na 2 minuten wie nog meer was en ik sprong op maar hij bedoelde alleen de meiden omdat de jongens die waren gebleven wat de 4 totaal uitgerekend de beste waren te gevaarlijk waren om tegen de bokser te zetten met gevaar voor blesuren die hij niet mag oplopen 2 weken voor zijn gevecht. Jammer.

Na het kijken gingen Koen en ik naar het winkel centrum even kijken wat daar allemaal is.
Wij hebben daar even wat gegeten en ik heb ook nog een cadeautje gekocht van Lego voor het kindje hier.
Ik kocht een Lego vliegtuig voor hem omdat hij die leuk vind maar nog niet heeft.
Ik ga die geven op de dag dat ik weg ga.

Na het winkel centrum gingen we richting het huis van het gast gezin en kwamen aan om half 2 en waren alleen in het huis.
Wij gingen direct slapen omdat wij zo verschrikkelijk moe waren na al die dagen zo veel bewegen, niet mentaal moe maar gewoon fysiek moe.
Wij werden wakker om 4 uur middags en toen was het gast gezin ook thuis.

Voor de komende 2 uur voor het eten gingen Koen en ik op onze mobiel lekker verder in ons bed liggen en een beetje op instagram kijken tot het eten waarbij wij iets aten dat ''kurrie'' heet samen met rijst en een beetje bonen.
Het was pittig maar niet zo, het was erg lekker.

Wij hebben na het eten nog iets geregeld voor morgen...iets heel erg gaafs maar dat ga ik morgen pas vertellen het blijft nog heel eventjes een verassing ;P.

Na het regelen maakten ik mijn huiswerk tot half 11 en gingen wij slapen.

Dit was dag 6




  • 18 November 2017 - 08:10

    Dorris:

    Ha Bram, je houdt het spannend door ons iedere keer pas de volgende ochtend te informeren over de vorige dag! Goed dat het je lukt dit vol te houden! Je schrijft beeldend en enthousiast. En weer blijkt je competitiementaliteit. Ik zie uit naar morgenochtend, dan kan ik weer lezen over je belevenissen van vandaag en er een beetje bij zijn.

  • 18 November 2017 - 19:45

    Dorris:

    Hallo Bram, alvast GEFELICITEERD met je 19e verjaardag zondag!!!!!!

  • 19 November 2017 - 11:46

    Bas:

    Ha die Bram. Gefeliciteerd met he verjaardag kerel. Zo te lezen heb je het wel naar je zin in het verre Verenigde Koninkrijk. Fijne dag vandaag. Doe geen dingen die ik ook niet zou doen en keep up the good things

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 November 2017

day fourteen at Sheffield

25 November 2017

day thirteen at Sheffield

25 November 2017

day twelve at Sheffield

22 November 2017

day eleven at Sheffield

21 November 2017

day ten at Sheffield

Actief sinds 09 Okt. 2017
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 4791

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: