day five at Sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van bramsk - WaarBenJij.nu day five at Sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van bramsk - WaarBenJij.nu

day five at Sheffield

Door: Bram Knippers

Blijf op de hoogte en volg

16 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Dag 5

Vandaag stonden wij op zoals normaal aten onze toost met jam en liepen naar de bus.
Blijkbaar is er 1 ding in het verkeer dat het zelfde is en dat is dat de bussen hier ook soms te vroeg komen...met 10 minuten om precies te zijn.
Dus na 20 minuten extra wachten kwam de volgende bus en vertrokken we.

Op aankomst op de school gingen we naar een presentatie zaal waar
wij niet echt wisten wat er zou gaan gebeuren maar ineens kwam er een brede man binnen met zo'n houding van ik neem deze hele zaal over en ik wist meteen JA dat is wereld kampioen boxer Johnny Nelson.

Hij zou een spreek uur geven aan ons waarin hij ons of tenminste (mij) ONGELOOFELIJK gemotiveerd heeft en mijn hele kijk heeft verandert op het leven en mijn motivatie om mijn doel te kunnen bereiken heeft verlicht.

Toen Johhny klaar was met zijn spreek uur wat ongelofelijk snel voorbij vloog stond ik meteen op en liep direct naar hem toe.
( ik zat op de eerste rij dus dat was lekker makkelijk :p )
Ik vertelde hem hoe erg hij mij had gemotiveerd en bedankte hem en vroeg om een foto
Hij zei ja en nam de foto met mij.
Zelf zei hij nog dat ie blij was dat hij zo goed is overgekomen op mij.

Na het spreek uur van Johhny gingen wij fitnessen, hiervoor hadden wij een trainings schema gemaakt en hadden 1 uur de tijd om lekker te knallen.
Ik deed samen met een paar mensen die op dat moment ook de zelfde oefening hadden.
Ik had: bench press, deadliften, pull ups, bicep curls in een super set met tricep pull downs.

Na dat het uurtje fitnessen hadden wij ander half uur de tijd om pauzen te houden echt belachelijk lang vooral als er niets te doen is op de school en je alles daar al hebt gezien.
Dus na zo lang te hebben gewacht gingen we een voetbal toernooi doen van 1 tot 4 uur.

Zelf vind ik voetbal helemaal niets echt nada en het werd nog erger omdat er werd gezegd op een weer site dat het 10 graden zou worden dus ik pakten alleen korte kleren mee omdat ik in Nederland altijd belachelijk snel zweet en warm krijg met deze temperatuur maar hier vroor ik dood ik voetbalde met mijn jas aan zo koud was het niet normaal die korte broek kan ik hier in Engeland wel weg gooien denk ik.

Wij waren om half 6 bij het gast gezin weer thuis en aten om 6.
We gingen Chinees eten wat zo lekker was dat we 2 keer opschepten.
Al ons eten word zelf gekookt door de man btw echt beter als een restaurant.

Om 7 uur gingen wij naar de sportschool weer om alleen onze buik te trainen voor 1 uur.
Normaal zouden wij benen trainen maar wij hebben beide iets aan onze benen, Koen zijn knie en ik mijn rechter boven been door het bodypumpen bij mijn stage in Nederland te overbelast te hebben.

Op terug komst van 9 uur gingen wij naar boven, plande de volgende dag en maakten onze blog.
Daarna gaan wij slapen want we moeten om half 7 er weer uit voor iets heel erg speciaals maar dat lees je morgen wel ;)

Einde dag 5


  • 17 November 2017 - 06:24

    Dorris:

    Ha Bram, leuk je enthousiasme! Is Johnny de man op de foto die je per app stuurde? Je kunt de foto ook in het verslag plaatsen. Je blog wordt door veel mensen gelezen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 November 2017

day fourteen at Sheffield

25 November 2017

day thirteen at Sheffield

25 November 2017

day twelve at Sheffield

22 November 2017

day eleven at Sheffield

21 November 2017

day ten at Sheffield

Actief sinds 09 Okt. 2017
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 4794

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: