day four at Sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van bramsk - WaarBenJij.nu day four at Sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van bramsk - WaarBenJij.nu

day four at Sheffield

Door: Bram Knippers

Blijf op de hoogte en volg

15 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Dag 4
Vandaag moesten wij al om half 8 op het trein station in Sheffield zijn om de trein te kunnen pakken naar Chesterfield met onze klas.
Wij schoren even snel in de ochtend, aten en waren weg.
(Zo gaat elke ochtend...dan kunnen we langer slapen :P)

De treinreis naar Chesterfield was maar 15 minuten en bij aankomst gingen wij met de groep naar de school daar.
Bij aankomst moesten wij een nieuw pasje maken (deze was beter)

Hierna werden wij in groepjes gezet ik kwam in de eerste estantie niet bij Koen maar omdat er een paar niet kwamen opdagen moest hij bij mij dussss beter.

Ons groepje moest sporten.
Wij kregen les van 4 kinderen uit het eerste jaar daar.
De sporten die wij kregen waren: Rugby, voetbal en basketbal.
De sporten waren leuk...it won met basketbal.
ongeveer op de helft kregen wij een pauze van 15 minuten om wat te eten.
In totaal hebben wij zo'n 3 uur gesport.

Na het sporten hadden wij een uur pauze en daarna mochten wij zelf naar het centrum van Chesterfield voor 2 uur.
Koen en ik gingen zelf lopen zodat wij konden kiezen wat we gingen doen en niet een kudden waren die van winkel naar winkel moesten lopen.

Wij gingen eerst naar een Sub-Way en daarna maakten wij een foto van de iconische kerk.
We liepen binnen 15 minuten naar de andere kan van het centrum, echt het was klein.
Verder zijn wij een beetje rond gaan lopen maar er was niet echt iets.
Er was wel 1 leuke winkel met films van series die ik kijk en het was wel leuk om die een keer in een winkel te zien.

Koen en ik hadden het al wel snel gezien en liepen ruim op tijd terug naar de afgesproken plek. wij waren als eerste terug en werd ons verteld om maar een trein eerder terug te pakken die toen over 5 minuten zou gaan, dit kon omdat wij hierna naar huis mochten dus wij zeiden onze leraar een fijne dag en gingen richting huis.

Thuis maakten ik een tekening af voor het kindje van 5 dat hier is omdat hij ook een tekening had gemaakt voor mij en daarna gingen wij eten waarbij ik de tekening gaf, hij was er erg blij mee.

Na het eten ging ik mijn huiswerk maken en Face timede Koen met zijn vriendin.
Tijdens dit kwam het kindje naar onze kamer en gaf ons nog een tekening met niet alleen mij er op maar dit keer ook Koen.
Ik besloot deze tekening na dat het kindje weg was gegaan de tekening aan Koen te geven omdat ik er al eentje had met alleen mij daarop.

5 Minuten na dit gingen wij naar de sportschool en trainde we voor 2 uur lang tot we letterlijk niet meer een oefening konden doen en gingen daarna naar huis.
Bij thuis komst besproken wij nog even met het gast gezin hoe laat wij morgen op de school moesten zijn en hoe laat we dan optimaal zouden eten en gingen daarna naar boven waar we nog een half uurtje op onze mobiel gingen zitten en ik deze laatste 2 alinea's ging schrijven :p

Dit was dag 4

  • 16 November 2017 - 07:36

    Dorris:

    Hè Bram, ik ben benieuwd naar jullie gastgezin. Hoe heet dat jongetje van 5? En wat zijn de namen van de ouders? Karin dacht ik ? Wat doen ze? Eten jullie gezamenlijk en kletsen jullie dan? Ziet het huis er anders uit dan wat je gewend bent? En vertel eens over de school en de leerlingen, wat valt je op? Fijne dag vandaag, Dorris

  • 17 November 2017 - 07:07

    Floor:

    Hee brammie! Super leuk jou blog!! Lees elke ochtend een nieuw verhaal van je bij het ontbijt! Wat lief van het kindje dat hij een tekening had gemaakt, moet je goed bewaren en in een plakboek plakken met al je verhalen en foto's! Leuke herinnering voor later ☺ veel plezier nog!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 November 2017

day fourteen at Sheffield

25 November 2017

day thirteen at Sheffield

25 November 2017

day twelve at Sheffield

22 November 2017

day eleven at Sheffield

21 November 2017

day ten at Sheffield

Actief sinds 09 Okt. 2017
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 4789

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: